Exekutivní asistentka

Advokátní kancelář Pikes Legal a poradenská firma BTM jsou malé butikové firmy, které mají růstové ambice. Pikes Legal zajišťuje pro své klienty právní servis, kde se specializuje především na finanční sektor. BTM je specialistou na poskytování služeb pro správce majetku a business consulting. Společné sídlo je v Praze, kde pracuje většina z 10 zaměstnanců. Obě firmy mají společný cíl, vybudovat úspěšnou právně-poradenskou firmu a k tomu potřebují právě tebe.

KOHO HLEDÁME? 

Exekutivní asistentku co si rozumí s čísly a nebojí se ani navazovat obchodní kontakty pro rozvíjející se advokátní a poradenskou kancelář.

Proaktivního, samostatného a flexibilního člověka na pozici exekutivní asistent/ka. Tvým úkolem bude řídit společný office, aby běžel jako na drátkách. Další oblastí tvých zodpovědností bude příprava reportů a práce s nimi. A jsi-li skutečně talentovaná/ý, tak tě začneme zaučovat do role analytika nebo junior obchodníka. Místo výkonu práce bude Praha Václavské náměstí 802/56 + homeoffice. 

POKUD? 

  • Máš ambice se do budoucna stát advokátem, finančníkem nebo managerem, tak je to pro tebe skvělý odrazový můstek.
  • Se nebojíš mluvit s lidmi (i cizími), říci jim svůj názor, zdůvodnit jej a stát si za ním, tak ti umožníme rychlý rozvoj. 
  • Si rozumíš s čísly, finančními analýzami, interpretací výsledků a dokážeš v nich najít i skryté informace, tak jsi náš člověk.
  • Baví tě segment expertních služeb.
  • Chceš se podílet na růstu a rozvoji mladé firmy.

... tak jsi přesně tím správným parťákem, kterého hledáme do týmu.

TVOJE BĚŽNÁ AGENDA:

  • Advokátní kancelář: zakládání případů v advokátním systému, kontrola výkazů hodin, vystavování faktur a podkladů k fakturám, archivace podkladů, zpracovávání měsíčních statistik, obsluha datových schránek, komunikace s klienty, domlouvání schůzek, příprava na obchodní jednání.
  • Poradenství a business consulting, příprava a úpravy formátů zpráv klientům, správa sdílených disků, vedení vybrané klientské agendy, domlouvání schůzek. 
  • Interní spolupráci s majiteli, advokáty, koncipienty i konzultanty. Dále s externím marketérem, managementem a účetní.
  • aktivní role při budování funkční kanceláře, podporu při přípravě podkladů, analýz a jednání. Účast při nastavování a optimalizaci interních procesů. 

MĚL/A BYS BÝT? 

  • absolvent SŠ/VŠ se zaměřením na finance, podnikovou ekonomiku či právo,
  • člověk s nekonečným zápalem a odhodláním věci strukturovat, systematizovat, vyhodnocovat, optimalizovat a automatizovat,
  • měl/a bys být schopný/á pracovat s čísly a mít schopnost přesně pojmenovat problém a proaktivně přicházet s návrhy řešení,
  • měl/a bys být schopný/á zvednout telefon a zavolat klidně i cizímu člověku a domluvit se s ním na tom, co potřebuješ.
  • spolehlivý a samostatný člověk, který se zodpovědně ujme svěřených úkolů,
  • důležitá je znalost MS Excell alespoň na velmi dobré uživatelské úrovni,
  • nebát se komunikovat a hledat cesty k vylepšení firemních výsledků,

CO NABÍZÍME:

  • dlouhodobou spolupráci a možnost kariérního růstu,
  • zajímavé pracovní prostředí v Praze, 
  • forma úvazku k diskuzi,
  • klouzavou pracovní dobu a částečný HO,
  • kolektiv zajímavých a osobitých lidí, 
  • nástup ideálně IHNED. 
Mám zájem o pracovní pozici
(odstranit)